poniedziałek, 19 listopada 2012

Oddaj fartucha !!!!

Tak jak wczoraj wspominałam  miałam dzisiaj sprawdzian z Religii i całkiem dobrze mi  poszedł. No nic! Oglądaliście wczoraj MasterChefa? Ja tak. Wczorajszy odcinek był superowy. Bardzo się ciesze że odpadła Agnieszka z  Michałem.  Nareście  przeszły osoby które wspaniale gotują. 







Dzisiaj z Dyśką na kółku z Polaka rzucałyśmy w naszych kolegów słonecznikiem upaćkanym kisielem. (Pamiętasz Dyśka?) Jestem taka wściekła bo wczoraj w Praktikerze  wybierałam obraz w pół godziny i tata powiedział mi że mam go zostawić i żew Ikei kupię sobie lepszy. (Ale ja chciałam tamten tato)


A dzisiaj tak z nudów  robiłam sobie zdjęcia.


                BRZYDULA NO NIE???
















Która bloggerka   jest  lepsza ja czy Dyśka???Tylko szczerze. 

4 komentarze:

  1. Jula, nie da się ocenić was obu! Jesteście obie świetne . Pozdrawiam Doiminika ( ehh.. myślę ze wiesz o kogo chodzi ) zapraszam do mnie http://one-love-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A i... Ja osobiście wolałabym aby odpadła Basia . Ale i tak moją faworytką jest Kinga . < 33

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha pamiętam ten numer z Kiślem i słonecznikiem. :d
    A ja na Damiana Wode wylałam.:d
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy na naszego bloga biżuteryjnego i do wzięcia udziału w candy :)

    Pozdrawiamy, Manzuko

    OdpowiedzUsuń