niedziela, 18 listopada 2012

Zakupy

No heja.   Dzisiaj byłam w Pile na zakupach.  Kupiłam sobie poduszkę , nowy żyrandol i lampkę na biurko.
Dzień jak co dzień. Kurcze ja se siedzę na necie a muszę się uczyć do sprawdzianu z religii. Po co my wogóle  musimy się uczyć religii  dlaczego robią nam z tego sprawdziany. Wystarczy  że chodzimy do Kościoła.                    A oto zdjęcia moich zdobyczy. <3









Przepraszam ale zdjęcie lampki jest z nete. :)
Brak zdjęć żyrandola.







Lecę bo pizza w domu. :)

10 komentarzy:

  1. Jaki koczek:)

    Mmm pizza. Smacznego:*


    Mam pyt. jak zrobiłaś te "o mnie" U GÓRY?

    ja szukam i nie wiem jak:(

    + obserwuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba w ustawieniach kliknełam zakładka i jakoś samo się zrobiło xd :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie denerwuje religia . Musimy się uczyć rzeczy , które na pewno się nam nie przydadzą . ;/
    Podoba mi się tutaj , obserwuję . Mam nadzieję , że zrobisz to samo . :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
    http://meine-welt-meine-buntstifte.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna poduszka + zapraszam do mnie http://life-dreams-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna lampka i poduszka;p

    sennierealny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog : ) ;]
    Zapraszam do mnie http://ollciaxd.blogspot.com/
    Obserwujemy ? Odpowiedz pod moją notką ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok zaobserwuje jk ty mojego zaobserwujesz :)

      Usuń
    2. Ok zaobserwuje jk ty mojego zaobserwujesz :)

      Usuń