sobota, 17 listopada 2012

Nowa Redaktorka

Siemka Smerfy ,3
 (zobaczysz roz_jebie system jak obiecałam ). Co tu duzo opowiadać. mój kochany kujonek zaproponował mi pomoc w prowadzeniu bloga . <3. Opowiedziałabym wam co o mnie , ale wystarczy , że wejdziecie na mojego bloga i wszystkiego się dowiecie ;p http://klaudia-michalska.blogujaca.pl/

Co za dzień. ! Bieganie z przjaciółką , a tera mega zakwasy .;p . Kurde nadal nie wiem co z grupą taneczną , a "Talent Idola " sie zbliża. ! A my jeszcze nie mamy sali "___" . . Dobra spadam misiaqqi bo brat marudzi , że miałam z nim bajke oglądać. ...
Jeszcze tylko macie moją mordkee










Luśka , masz mi kupić czołg i mam to w dup*e



Dyśka.

3 komentarze:

  1. Ładna to ty jesteś :)
    Fajny blog, będę czytała nowe posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie i ładna jesteś .
    Podoba mi się twój blog :D
    Zapraszam do mnie
    moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. woow jaka ładna jesteś, poważnie :d

    OdpowiedzUsuń